Dag 5, 6 ,7 å forts!

Ja, vad kan man säga, det blidde lite ändringar i schemat hela helgen! Men nog fick man uppleva sthlm alltic!
Fredagen bjöd på Guysnightout, vet inte hur men 800 försvann på sommar..
Lördag, ja, dagen for man runt om i sthlm hela dagen och åt härlig sushi med J-hoe. Kvällen for vi runt, mer detaljer än så går inte att få ut ur dimman.
Söndag, CR- hur jävla grymt blir det inte med lite katter vid kameran?! (då menar jag bokstavligen talat katter)

Nu! Planeringen är ju självfallet på top! har en liten luddig förklaring av hur helgen ska se ut, fira min 1årsdag. sen tältar vi i tanto hela helgen, droppa förbi! Varje dag må jag säga att man varit lite slut! Men nog har man blivit ordentligt uppdragen av sina älsklingar! Tack alla som deltog i veckan, och stort tack till mr Äpple-mint, äpple-jordgubb och äpple-äpple.


Kommentarer
J-hoe

Härlig helg blev det indeed! Ser fram emot nästa! På söndagen tycker jag att en katt var kattigare än andra antagligen på grund av tjock päls och fyra ben vilket de andra avsaknade! Men aldrig har jag sett så mycket sexiga fötter. Mmmm..mumma!!

Svar: Sanna mina ord, det var en söndag att minnas!
BIGDICKDADDY

2012-07-25 @ 20:39:17
OKÄND

BLOGGA FÖR FAN / ARG JOSEFIN OCH FRIDA

Svar: JAAA
BIGDICKDADDY

2012-08-10 @ 20:35:36
Jocke

jag kan inte gå in på min egen blogg ... ledsen

2012-08-27 @ 17:52:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0