Sthlms veckan

Först vill jag bara säga hur mkt jag uppskattar vissa saker, som verkligen får en att koppla av när tankarna far och flyger runt i huvudet på en. Tack så mkt Nargilah.
 
Sen till veckan!
 Det är inte till 100% fixat men så här ska jag och ni som följer med mig fira Sthlms veckan, sthlm style.
 
Måndag
Vi börjar med att vandra lite längs gamla stan och fika, sen bär det vidare mot att Paddla kanot lr att gå på solo bio mitt på dagen, har inte riktigt lyckats ragga sällskap för dagen i ära, menmen påt ändå.
Kvällen erbjuder bio igen och nu med min egna designer. Och kanske en och 5 öl.
Tisdag
Här så händer det grejer! Jag ska på skansen, fotas med geter, björnar, lodjur och massa mer! Akvariet är nästan en av höjdarna! Senare på kvällen börjar allsång på skansen, så jag stannar väl ngn timme och sjunger jag med! Tror det finns ngn bar där också?
På kvällen så drar det vidare mot vitan och bara sitta och prata skit med nära och kära och randoms.
Onsdag
Vad som händer på dagen är inte riktigt säkert men det hinner lösa sig, kanske jag går på ngt muséum lr ngt spännande... Mosébacke torg är också ngt som jag tänkt besöka och ta mig en fika å se ut över stan.
På kvällen så drar man sig vidare mot Sommar och tar det lite lugnt. bhaha, nej ska försöka hålla mig under rödingen.
Torsdag
Så här dagen efter vet jag att många kan ha lite problem att finna engagemang, vilket jag inte helt och hållet kan hålla med om, men för att locka med sig lite folk så tänkte jag ta det lugnt och åka Globen Sky line grejen, upp och ned! woop.
Sen blir det picknick i tantolunden med badkläderna i högsta hugg!
Fredag
Här så blir det bara ren och skär uppvärmning på Hellströms för att senare, dra sig mot.,
SLAKTHUSET
Lördag
Dagen än inte planerad men jag kmr ha fjärilshuset kvar som måste besökas samt en god måltid på ngn restaurang. Kvällen lider mot Sommar igen.
Söndag
Vilodagen, jag ska nog glida runt lite mest, gå promenader och ha en öl i handen större delen av dagen.
 
Så det är bara att signa upp och glida med! helst alla dagar menmen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0