Komdag!

veckan har kickat igång, vi påbörjade komdagen med att det skulle kaosa på jobbet lite å etcetc. Nu ska vi blicka framåt! Min far fyller 70 i helgen så nu ska vi fira som aldrig förr!
Jag planerar dock på sommarens planer och de är lite diffusa än, men en god tanke (eller jag tkr iaf den är god) är att campa i grekland!?
Förresten! Min chef har varit så otroligt elak att sätta mig på stängnig min sista dag på jobbet! d.v.s. när jag ska säga hej då till mina arbetskamr...mina VÄNNER vilket man SKA göra sin sista dag. så nej. jag ska stänga. d.v.s. jag är sist ut ur restaurangen. larmar. lämnar kvar mina kläder på jobbet. och går ut, i mörkret.. helt tomt.. kul..
Nej så jag tänkte om! om jag ändå har slutat. vrf inte sitta kvar på donken, donken kalas! vem vill med och utforska McDonald's årsta?!? kanske göra sin egna hamburgare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0