Stockholm

Jag kanske inte är det bästa exemplet på detta då jag själv kan vara väldigt blandad, ena stunden kan jag vaska ut ngt för mkt och i andra så snaskar jag trasket...
Men i vilket av fallen så tkr jag att det är viktigt att inte vaska varandra, ist så traskar vi iväg tsm! trevligare å allt!
För att komma in till rubrikens tema så har jag ett projekt i veckan!

Då det är Stockholmsveckan nere i visby så tänkte jag att Så jag tänkte köra Sthlm by Day&Night! hela veckan! D.v.s. att jag ska göra allt man borde göra i sthlm när man besöker staden! Skansen, Djurgårn runt, paddla kanot, rigoletto V.I.P. bio, fjärilshuset, slakthuset, sommar, tanto, vitan. kbk
Är ni intresserade slå en pling! annars gör jag allt ensam
 
Tills dess, dvs ikväll ska jag bara luta mig bakåt med den underbara bok jag fått av Miss. Söder Nilsson.
och smutta på min åtråvärda vattenpipa


Kommentarer
koolpojke_92(5)

JAG E PÅ!

Svar: Kbk, Vilka dagar kan du?
BIGDICKDADDY

2012-07-15 @ 22:16:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0